donderdag 13 december 2012

Een vreemde droom


Ik had laatst een vreemde droom. Ik zag, ja echt, een Cadillac. Hij was echt oud en was ook vreemd gekleurd. Het getal op het nummerbord was 666 het nummer van het  beest. http://www.skepsis.nl/beest666.html  Wat is dit nu weer en dook gelijk in mijn pc en zocht het bij mijn beste vriend Google. Hij liet me gelijk zien wat dit was. Roen werd wakker terwijl ik in ons bedje lag te schreeuwen “Ga weg beest, ik wil niets met jou te maken hebben. Waar kom je vandaan? Waarom ik!” Ik vertelde dit aan mijn lief en die barste eerst in woedde uit en daarna schuddebuikte hij van de lach. Denk eens na, onnadenkend wezen! Denk aan de doemdenkende Azteken en mijn nieuwe blog over bussen van allerlei tijden die ik aan het maken ben! Hij schudde me weer wakker en ik keek om me heen en zag dat hij nog aan het slapen was en het zweet me langs mijn rug liep. Wat was dit? Was het echt of had ik een vreemde droom. Ik dacht aan het verhaaltje waar Lotte en ik het laatst over hadden. Een keizer werd wakker terwijl hij droomde dat hij een vlinder was. Wie ben ik, vroeg hij zich af. Ben ik een keizer die droomt dat hij een vlinder is of ben ik een vlinder die droomt dat hij een keizer is.

Geen opmerkingen: