zaterdag 15 december 2012

De Bussen van mijn lief.



Mijn lief heeft dezelfde vriend als ik, nl. Google. Samen struinen zij het WWW af op zoek naar automobielen. Hij houdt het nu bij bussen en is hier al mee bezig sinds half februari dit jaar en is de C nog niet voorbij. Ook is hij niet blind voor auto’s, lijkwagens en vrachtwagens want wanneer hij het hele alfabet heeft gevolgd bij bussen heeft hij nog categorieën te over. Hij deelt zijn wetenswaardigheden d.m.v. zijn eigen weblogs, 2 stuks.  De ene is gratis en de ander daar heeft hij een domein voor gehuurd, dat  beloofde hem dat hierdoor geld kan worden verdiend. Tot nu toe kost het ons geld dus dit web heeft geen eeuwigheidswaarde. Ook krijgt hij vrienden, héél veel vrienden van heinde en ver. Het is echt een mannending, alhoewel er steeds meer vrouwen hem zijn gaan volgen. Zelfs Facebook kan het niet geloven dat er zoveel mensen zijn vrienden willen worden en af en toe kan hij geen nieuwe vrienden accepteren, dit duurt ong. 3o dagen voordat er weer een nieuwe vriendenkaravaan binnenkomt.  Zo af en toe gooit hij een kruimeltje naar mij toe op verzoek want er zitten toch wel ongelofelijke bussen tegen en daardoor gooi ik weer een kruimeltje in jullie richting en kunnen jullie met ons meegenieten.

Geen opmerkingen: