woensdag 7 januari 2015

En Route

Genomen in Blijdorp zoo.
Een aantal Jaren geleden, toen Roen nog geen last van zijn spieren had, gingen we regelmatig naar het Zuiden op vakantie. We gingen dan eerst naar French sister en na een paar dagen gingen we en route richting thuis. We gingen dan over de b, c of d wegen. Overdag als een bedelaar en s ’avonds zochten we een overnachtingsplek. We gingen dan ook langs de kust en aten vis gerechten van vis waarvan ik het bestaan niet eens wist. Zo mocht ik af en toe de kaart lezen en dan ontdekten we ook voor mijn lief onbekende plekjes in Frankrijk. Avontuurlijk was dat. Dit gebeurt nu ook bij me op de pc en You Tube. Ik tik een kreet in en ga dan langs gerelateerde items. Nu kijk ik regelmatig naar de BBC documentaires en kwam dit tegen.

Heel interessant en ik ben een stuk wijzer geworden over de relatie hond/mens. Het is een hele zit maar je hebt er wat aan als je dit interesseert.  

Geen opmerkingen: