donderdag 5 december 2013

Grey is the color I dream of.


Grijs zijn de dagen. Letterlijk en figuurlijk. Het is herfst dus is alles grijs en bij ons is de stof aan het neerdwarrelen. Alles is anders. Onze dagindelingen, thuis taken. De zekerheden zijn weer eens opgeschud. We praten weer eens verder dan huisje, boompje en beestje. We moeten wel, is niet erg maar hier hebben we niet om gevraagd. Dus zo af en toe gun ik me de luxe om naar buiten te kijken. De vogels te volgen elk met hun eigen vleugelslag, mensen die langslopen en ga zo maar door. Dan denk ik aan een nummer dat “ Grey is the… Ga naar mijn vriend You Tube. Alleen, dat nummer bestaat niet. Dus ging ik naar een groep waar ik vroeger desolaat wan was en nu ook nog. Renaissance. Heftig, dramatisch met goed piano spel. Dit nummer is “The sounds of the sea”. http://youtu.be/_koaUlAKWh0   De zee waar de luchten ook zo grauw en grijs kunnen zijn. 

Geen opmerkingen: