donderdag 12 december 2013

No Comprende.


Ik ben nog steeds bezig met de indeling van mijn computer. Dus ook mijn mail adressen. Doordat wij van provider gaan veranderen bedachten we dat dit waarschijnlijk niet de laatste keer is dat we dit doen. Dus nemen we toch een adres dat buiten de huidige provider staat? Het is Yahoo geworden. Bij het instellen blijkt dat er een nl versie naast een com versie bestaat en chauvinisten dat we zijn is het een nl geworden. Blij verwittigden we onze familie, vrienden en bekenden van dit heugelijke nieuws. Alleen, zucht. Ik maakte dus een foto op mijn nieuwe smart Phone en wilde deze naar mijn adres verzenden. Wat zei die toen? No Comprende. De rotzak. Hij snapt alleen de com en niet het nl adres. Ik maakte toen ook een com versie. Zette die in mijn Incredimail en was tevreden. Alleen bleek dat ik de hele santenkraam alweer moest invoeren met weer dezelfde adressen en dan heb ik 2 mailboxen. Chaoot die ik ben was ik dus genoodzaakt om eerst de nl adressenlijst af te maken en deze over te zetten in de com lijst. Ook alweer een adreswijziging te mailen samen met de kerstmail want dat is dan handiger. Roen snapt hier niets van en vindt dit nutteloos want hij overziet veel. Een ding dat ik weet, als de basis gegevens niet ordelijk zijn gearchiveerd dan blijf ik zoeken. Maar als ik het nu niet goed in schat dan beginnen we later gewoon weer opnieuw. Geduld is een schone zaak. 

Geen opmerkingen: