woensdag 20 november 2013

Woensdag de 20ste .


Het is een goede dag vandaag. Hot zit naast me en is naar plaatjes van bussen, auto’s enz. on line aan het zoeken. Een geduld dat die heeft!! Jesse ligt links naast me op de grond en hoopt op een aaitje, wat lekkers en alles waar een hondje van houdt. De Pointersisters zingen vanuit onze installatie. Ze zingen zo mooi. Ze waren toen nog met z’n vieren en nog in de jazzy achtige stijl. En niet alleen dat ze swingen op hun eigen rock. Ik kan dan niet stil zitten. Ga naar You Tube en type hun naam in en daar staat bijna hun hele muziekgeschiedenis in. 
We hadden een grote verzameling lp’s. Toen ik Hot leerde kennen had hij een  maar een paar  lp’s  en doordat ik een aantal jaren eerder geboren was had ik er meer. Ik kom nog uit het oude hippytijdperk en eerlijk is eerlijk, de muziek toen was gevarieerder dan nu. Of misschien ben ik gewoon ouder aan het worden. Wat zal ik zeggen. Wel waren de thema’s in die dagen anders. Ik vond het eentonig worden van dat “Ik houw van jou en blijf je trouw” Tot aan “Je heb me verlaten, boehoe!!” Tot grote vreugde van Hot werd kreeg hij een stoomcursus of een indoctrinatie sessie over muziek. Zo was en ben ik een grote fan van de Gratefull Dead. Bij de eerste tonen ging hij zowat over zijn nek en nu kijkt hij met jaloerse ogen naar me omdat ik ze live in Amsterdam heb gezien.

Dit is een herdruk van een oud stukje. Ik heb het anders benoemd en ook een andere foto die hier totaal niet bij past. Toch; geniet van de foto uit Arnhem van de graffiti wall en de muziek waar ik altijd blij van word.




Geen opmerkingen: