zondag 24 november 2013

Hier ben ik weer!


Eindelijk, het is weer zover dat ik een blog kan schrijven. Ik had ineens last van dat mijn pc op een disco leek, zo was ik voor de zoveelste keer de 20.000ste bezoeker of hoe ik kan afvallen. Ik maar denken, afvallen? We hebben veel geld gespendeerd om dit goddelijk lichaam te creëren! Wat ik ook deed; negeren of wegklikken. Het bleef maar terugkomen. Zo was Roen me zijn wel en wee aan het vertellen en viel hem het disco gebeuren op en het werd dus een heftige discussie want we werden er beiden nogal gestoord van. Dus werden mijn documenten en foto’s op de externe harde schijf gezet. Daarna werd Roen mijn held. De hele computer werd leeggemaakt tot op het laatste bot. Daarna werd er een fire wall geïnstalleerd en nu wordt de pc opnieuw ingericht. Ook wordt alles op de harde schijf nagekeken want ik heb er toch wel heel wat troep bij gezet. Dat wordt dus allemaal verwijderd. Wat is mijn pc snel geworden! Onvoorstelbaar. Ook zijn er allerlei niet meer bij het startmenu gezet. Als ik iets nodig heb open ik het zelf zonder dat die stand-by staat. Ik kan dus meer doen in mijn tijd en het wachten is wat korter geworden. 

Geen opmerkingen: