dinsdag 26 november 2013

Geduld is een skône zaak

Roen is naar bed. Ik juich dit toe. De lieverd heeft met behulp van de Wi-Fi installeerders het vastgelopen kaartje eruit weten te pulken. Oef! Anders had ik iedereen moeten vertellen dat ik een nieuw 06 nummer heb. Hij ging daarna naar een zaak die mobieltjes verkopen een “iets” gekocht waardoor dit kaartje wel erin past. Daarna zochten we of liever gezegd hij, het adres waar we kunnen klagen dat het hoesje, dat al betaald is er niet bij was. Wat een engelengeduld met een donker randje heeft hij. Eindelijk vond hij het en ging etwas kriegelig naar bed en ik schrijf ik dit blogje en misschien begin ik een fanclub want dat heeft hij verdiend. 

Ps. Helaas is er ergens een fout bij Blogger waardoor er geen enkele foto te uploaden is. Morgen of misschien later gaan we zoeken waarom dit zo is. Uiteindelijk hebben we nog een leven. Dus tot we er iets op vinden zijn we fotoloos. Snik. 

Geen opmerkingen: