woensdag 6 november 2013

Systematiek zit niet in mijn genen.


De cv en warmte verdeel installateurs zijn ons huis uit. Ze hebben alles keurig netjes achtergelaten. Nu zijn wij aan de beurt. Alles wat er in de gauwigheid verwijdert is moet weer terug in onze berging. Ons appartement is zo luxe dat deze op onze etage is ingedeeld. Wij zijn wat je noemt “verzameldieren”. Is er een uitverkoop of opruiming in zicht dan word ik hebberig tot mijn lief zijn grote verdriet. En ik maar denken van ruimte zat en probeer alles zo systematisch mogelijk op te ruimen met als gevolg dat ik niets kan vinden. Dan roep ik mijn held en genie om alles systematisch  een plek te geven. Gek wordt die soms van mij en ik geef hem geen ongelijk. Zo zijn we er achter gekomen dat we voor jaren allerlei soorten oliën en azijnen hebben.  Soepen zijn er bij de vleet en geweckte paddenstoelen! Vis en vruchten en niet te vergeten allerlei mosterd soorten. Wat kunnen we hiermee doen? Komen we later wel achter. Ik heb een systeem wanneer ik alles indeel alleen dat verandert met de dag. Zucht. Dan neemt Roen het over en nu vinden we alles weer terug. Heerlijk!


Geen opmerkingen: