zaterdag 5 december 2015

Leuke dienst.


Ik had me vorige  week opgegeven bij onze roostermaker als ‘vliegende keep’.  Dus ontving ik afgelopen week een mail of ik vandaag kon staan want de ingeroosterde collega kon niet.  Ik stond samen met een medewerkster die weer terug is na een aantal jaar afwezigheid. Het was dus even fijn bijkletsen en een paar klanten ontvangen geholpen te hebben. Wat is het toch rustig in de stad terwijl we naar buiten keken. Toch, een uur voor de aflossing kwamen ze binnen. Ze schoven langs de vele kerststalletjes, boom versieringen en kaarten. Ook schoot er een klant binnen die gelijk een vaas van Piet Hein Eek van de schap nam, een stoffen beestje en nog 2 adventskalenders. Of we deze in wilde pakken en vooral de vaas moest goed beschermd worden want ze ging naar het buitenland voor de feestdagen. We zochten naar een doos, pakte de bubbeltjespapier en het mooie papier ging daarover heen. Toch wat verkocht vandaag. 

Geen opmerkingen: