woensdag 16 december 2015

A.L.V.


Oftewel “Algemene Leden Vergadering” Van de Wereldwinkel. De laatste vergadering van het jaar. Door de ziekte van mijn lief heb ik er eentje verstek laten gaan. Bij de vergadering en dagjes uit zien we elkaar. Praten dan over ons wel en wee. Ik werk er nu al zo’n 12 jaar en dan ken ik sommigen ook al zo lang in de diverse hoedanigheden als WW medewerkster. Zo ben ik nu winkelpersoneel. Was etaleuse en lid van het bestuur. Eerst als manusje van alles en de laatste 4 jaar als notulist. Hier heb ik leren schrijven. Zo notuleerde ik de bestuursvergadering, Breed Overleg vergadering en dan nog de ALV en dan ook nog 1x per jaar het jaarverslag. De laatste vergadering is altijd de gezelligste want dan worden de Goede Doelen uitgekozen. 3x € 150,-- per doel. De vergadering duurt kort, dan komen de kerstpakketjes bestaand uit een aantal WW cadeaubonnen en een kleinigheid, dit jaar een grote mok uit Vietnam. vervolgens komen er de lekkere hapjes en drankjes op tafel. Dan begint het echte bijpraten.


                                                                              

Geen opmerkingen: