maandag 24 november 2014

Myn Transport Blog


 
Zoals jullie bijna allemaal weten maar ik op Wordpress een blog genaamd http://www.myntransportblog.com

Dat blog is een veel gelezen blog. Naast bijna 6000 vaste volgers heb ik ontzettend veel mensen die enthousiast reageren.

Nu zit ik dicht bijeen omslagpunt. Ik ben bezig met de W, dus heb ik bijna alle merken bussen en de diverse bus of coachbouwers gehad.

Ik twijfel nog wat mijn volgende hoofdstuk gaat worden.

Worden het lijkwagens of ambulances, Trucks, Motoren of personenauto’s, en er zijn nog veel meer verzamelde soorten. Jullie gaan het wel zien.

Ik blijf het studeren erg leuk vinden, ben ondertussen ook van ontzettend veel verenigingen en clubs lid geworden, en soms zelfs erelid. Daardoor krijg ik ook nog dagelijks veel aanvullingen voor de toch al erg brede verzameling die ik heb. Langzamerhand is het toch een soort encyclopedie geworden die door ontzettend veel mensen op onze aardkloot word geraadpleegd. Het blijft een heerlijk tijdverdrijf.

Blijf vooral regelmatig terugkomen op bovengenoemd blog, er komt steeds meer bij.

Gegroet Jeroen

Geen opmerkingen: