zondag 23 november 2014

Hallelujah


Je kent ze wel, die nummers, wanneer je ze hoort blijven ze je dagenlang in je hoofd zitten. Ze blijven je vervolgen. De laatste tijd luister ik nogal veel naar de muziek op You Tube en luister dan naar de Gouwe Ouwe. Dus zette ik een nummer op van Amazing Blondel dat officieel ‘Cantus Firmus to Counter Print oftewel Hallelujah, zoals ik dit noem.  Is het een mooi nummer? Nou nee. Ik heb er veel betere gehoord. Dit is dus een plaknummer. Het plakt zichzelf in je hoofd vast. Tenminste bij mij. Sinds ik het weer heb gehoord neurie ik het tijdens het stofzuigen, afwassen en ander saai werk. Zing ik het luid onder de douche en Jeroen wordt hier gek van. Aangezien ik een geboren sadist ben geef ik jullie de link. Wie weet durven jullie het aan om het te zien en te beluisteren.(filmpje is van slechte kwaliteit en de zangers zijn me toch een portie lelijk). Weet waar je aan begint voordat je de link aanklikt. Je bent gewaarschuwd.

Geen opmerkingen: