maandag 21 oktober 2013

Rooster maken.


Het is een lieve man, die van mij, zeggen ze in Arnhem. Edoch, sinds die niet meer regelmatig  buitenshuis vertoeft is het toch weer wennen. Toen kon ik kippenkluifjes kopen voor mezelf want als ik die voor zijn neus zet krult zijn neusje van walging omhoog. Kan ik lekker pittig koken want ook dat is niet zijn ding. You Tube, mijn internet vriend mag niet zo vaak langs komen als ik wil. Ach, dit zijn geen tragische dingen maar toch. Ook heb ik last van mijn zwabbergedrag. De ene dag wil ik totaal iets anders doen dan de andere. Ik ben rijk want ik heb zoveel te kiezen. Dus ben ik begonnen met een rooster voor mezelf te maken. Zo komen mijn plannen van allerlei dingen zoals een doehetzelf cursus van kunst; de kunstenaars, werk en het waarom dit hem/haar enthousiasmeert. Een andere dag werken aan mijn foto’s enz. dan komt het ergens van. Roen werd ook enigszins aangestoken en gaat met zijn rooster aan de slag. Later leggen we die naast elkaar en dan gaan we onderhandelen. Ik ben benieuwd. 

Geen opmerkingen: