vrijdag 18 oktober 2013

Deluxebox


Een tijdje geleden ontving ik op mijn mail een Deluxebox aangeboden. Aangezien ik nogal nieuwsgierig van aard ben melde ik me hiervoor aan. Wat kreeg ik aangeboden? Een variatie wijnflessen. 6 stuks voor € 9,99 en bij bestelling kreeg ik een tweede doos gratis. Wijnliefhebber die ik ben bestelde ik gelijk en betaalde deze ook. Ik ontving gelijk een waarde cheque van div. wijnverkopers en echt, de prijzen waren niet slecht. Ik, in mijn enthousiasme klikte op de 1ste box en onze coupon was gelijk niet geldig. We dachten dat we nog wat wijn moesten bestellen en deden dit prompt. Bleek dit een andere site te zijn. Nadat Roen zo lief was te bellen kwamen we erachter wat ik fout had gedaan en we bestelden onze voucher. Dit lukte. Dus verwachten wij nu 3 dozen wijn en zijn toch een stuk wijzer geworden. Ik denk dat ze een nieuwe klant hebben want de prijzen zijn goed en het wordt gebracht. Nu komt het zwaarste deel het drinken van de wijn. Wij besluiten dan  met de wijze woorden; “Als dit lijden is, laat me dan a.u.b. nog meer lijden.” 

Geen opmerkingen: