maandag 1 juli 2013

Afscheid.


Hoe vaak nemen we afscheid. Dit klinkt wel erg triest maar vergeet niet dat er tegelijkertijd iets nieuws op onze weg komt. We nemen afscheid van oude liefde en vinden er weer iemand anders of jezelf voor terug. We nemen afscheid van de onstuimigheid van onze jeugd en we zijn daarom niet zo snel op de kast te krijgen. We nemen afscheid van ons oude huis en ontdekken ons nieuwe appartement. Nu ga ik mijn abonnement van “Trouw” opzeggen. Het geschenk, mijn ipad heb ik binnen. Ik zal het vele leeswerk dat Trouw me heeft geschonken missen maar nu heb ik meer tijd om zelf aan de slag te gaan met de computer te gebruiken voor een zelfstudie van de moderne kunst, maak ik mijn eigen kunst en weet ik veel wat er op mijn pad vindt. Ik zie het wel dus vaarwel “Trouw”. Wie weet zien we elkaar weer als er weer een nieuw geschenk en korting aangeboden wordt. 

Geen opmerkingen: