maandag 8 juli 2013

Héél vroeg.


Vanmiddag gebeld om te horen hoe laat ik me bij hen mòet voegen. Het is héél vroeg geworden. Ik wordt geacht om 7 uur aanwezig te zijn. Roen en ik keken elkaar met grote ogen aan en hij verwoordde het met een grom. 7 uur! Wat vroeg! Dan ben ik weer eerder thuis. Stel je voor dat ik om 4 uur des middags daar moet zijn, dan wordt het weer lang wachten. Bijna heel de dag wordt het dan niet eten en 3 slokjes water. Dat is dan ook niet leuk. Komt goed, zoals er tegenwoordig word gezegd. We zien wel. Roen had zijn eigen conflict met Ben sinds zijn nieuwe telefoon moet hij van alles down loaden en het ging niet met onze eigen wifi, dus was de rekening binnen 3 dagen € 400,- Roen ging aan het bellen met Ben en zijn medewerkers legden het allemaal heel rustig en vriendelijk uit. Moest wel gebeuren anders kon hij mij niet bellen. Hij heeft een ander abonnement genomen en kan dus van alles appen.  Met horten en stoten worden we steeds wijzer, hopen we. 

Geen opmerkingen: