zaterdag 15 juni 2013

Ik worstel en…


Vorig jaar 
Na de WW dienst, en veelvuldig naar buiten kijkend of het droog is, nam ik mijn foto toestel ter hand en toog met de metro naar R’dam. Om precies te zijn het Eendrachtsplein. Onderweg probeerde ik een kapje over het vizier aan te brengen en uiteraard dat ging niet goed. Dus zuchtte ik en liep verder. Ik bereikte het plein precies op het juiste moment en de een na de andere foto werd gecreëerd tot het moment dat de accu leeg was. Geen nood want ik had de reserve accu. Helaas pindakaas, de lege ging er niet uit en ik ging maar naar huis anders zag ik mezelf het toestel tegen de balustrades bonken om die vermaledijde accu te verwijderen.  Mijn liefje was zo vriendelijk me te tonen hoe dit alles gedaan moest worden en hup, accu vervangen en hup het vizier was bedekt. Waarom, denk ik soms terwijl hij grinnikende wegliep. 

Geen opmerkingen: