dinsdag 11 juni 2013

Breed Overleg.


Ik snap dat bij  deze titel men denkt zoiets als HËH? Wat is dat. Kun je het eten? Neen dus. Het is een vergadering van de diverse disciplines vanuit de Wereldwinkel. om het netjes te zeggen. Dit is uit nood geboren. De winkel coördinator en de inkoper konden samen niet door een deur. Ze hielden contact via het schrift in de winkel en daar krijg je problemen van. Dus toen ik nog in het bestuur zat vroeg ik aan de diverse “hoofden” of het misschien niet slim was om met z’n allen dit soort vergaderingen te houden en dan moeten ze wel met elkaar praten. Ik vertelde het heugelijke nieuws aan Hanny en zij vertelde met haar charmante stem, 0oh. Dat deden we vroeger ook. Het was niet praten maar een langgerekte sneer. Prompt kreeg ik wurgneigingen en verliet de winkel in snelle tred. Alles is nu anders maar niet heus. De inkoopster is dezelfde persoon alleen de coördinator is weg. Maar het bleek dat het ook voordelen had om deze BO’s te houden. Ik ben nu uit het bestuur maar als coördinator van de etalagegroep doe ik ook hier aan mee.  Het stelt eigenlijk niet zoveel voor om de coördinator te zijn. Ik maak de rooster voor 1 jaar en kijk dan naar de commerciële kalender van fair Trade en pas dit in de roosters. Het kind kan de was doen. Dus heb ik vandaag een vergadering van het BO. Zin? Neen. Maar vroeger moest ik vaker vergaderen dus loopt het wel los. 

Geen opmerkingen: