maandag 8 april 2013

Maandag


Poetsdag vandaag. Roen gaat dan naar de fysio om zich te laten knaaien. Jesse gaat dan mee en is een graag geziene gast. Ze gaat onder de tafel liggen en krijgt regelmatig een ferme aai. Ik? Ik ga stofzuigen want daar wordt ons Grieks grietje helemaal hyper van. Alleen, de zak was vol en ik kon g.v.d. de slang niet verwijderen en dus was het wachten op mijn lief. French Sister komt as vrijdag naar ons, dus is dit een goed excuus om weer eens fiks uit te pakken met mijn cleanwerk. Zoals velen onder ons, ik ben er niet gek op, alleen wanneer het af is ben ik blij. Dit maakte me denken aan ons oude huis toen we dit te koop had gezet en regelmatig gegadigden binnen kwamen. Ik had het huis nog nooit zo vaak schoon gemaakt, gewoon eng. Maar, daardoor hebben we het toch maar weten te verkopen in de juiste tijd. Een jaar later had de bank de koper geen hypotheek meer verstrekt en hadden we geen hypotheek onder deze voorwaarden gekregen. Soms zijn we wijzer dan we dachten.      

Geen opmerkingen: