vrijdag 12 april 2013

De voorbereidingen gaan verder.

Deze was het niet.

Vanavond is het zover. French Sister staat dan voor de deur. Dus gaan we verder voor de verwelkoming. Gelukkig is de bel gemaakt. Dat was een toestand. Normalerwijze bellen we de VvE beheerder. Die bestelt de monteur en die neemt weer contact met ons op. Ging goed. Alleen belt de monteur die vroeg of we meer buitenposten hadden. ? Wat is dat, vroeg ik me af. Het blijkt dus dat de buiten bel wordt bedoeld. Dus Roen en ik kijken en later vroeg ik aan de voormalig voorzitter of hij wist dat er een of twee buitenposten hadden en dat de printplaat kapot was. Nu is de voormalig voorzitter absoluut niet tactisch en ontkende het bestaan van een printplaat. Ik was later weg en het bleek dat hij Roen overviel dat we de mensen hadden moeten bellen die het aangelegd hadden en dat wij de lijst toch hadden gekregen waarop dit stond!! Dus belde Roen de VvE beheerder op met dit verhaal. Die zei de opdracht van de eerste installateur af en nam contact op met de door de oud voorzitter genoemde. Vervolgens zochten de 2 installateurs contact met elkaar op om alles recht te zetten. Die lijst waar de oud voorzitter het over had was ook niet zo handig. We stond het telefoonnummer erop maar niet wat deze firma had geïnstalleerd. Alles is goed gekomen en vanmorgen is de bel gerepareerd en gaan we rustig verder met de voorbereidingen. Maar één ding gaan we nooit meer doen en dat is iets gaan vragen aan de oud voorzitter want die weet alles beter en zijn toon van praten komt eigenlijk neer op geblaf. Wij kunnen daar niet tegen! 

Geen opmerkingen: