donderdag 14 maart 2013

Zoeken in de harde schijf.


Gisteren dook ik in onze harde schijf op zoek naar foto’s die we daar hebben opgeslagen. Er staan daar, als alles goed is, fotoreportages uit onze gezamenlijke geschiedenis en gescheiden verleden. Ik blij dus toen ik de reportages van onze vakanties en uitjes die we samen delen in de mappen vond. Ik flipte bijna want daar stond “Deze map is leeg” en dat in veelvoud. Wel vond ik de foto’s van de vakanties die Roen samen met zijn ouderlijk gezin hebben genoten. Een van de leukste foto’s is die boven staat. Roen in jeugdig formaat met zijn ouders die er een stuk jonger zijn dan toen ik ze leerde kennen. Trouwens, Roen fluisterde afgelopen nacht in mijn oor dat hij voor mij de verloren historie in de harde schijf zou zoeken en dat ik me niet ongerust hoefde te maken. Oef! Hij is daar een meester in om verloren zaken weer te vinden. 

Geen opmerkingen: