vrijdag 29 maart 2013

Bálen!

Zelfportret 
Wanneer in de bieb ben loop ik langs de schappen de boeken te bekijken. Voor elke genre hebben ze icoontje en dat vergemakkelijkt het zoeken. Het lijkt een beetje op bloemen plukken die in het wild groeien. Waar heb ik zin in, is het een dik boek met kleine lettertjes? Welke schrijver is het en ken ik die? Dus zag ik een trilogie dat compleet was. Deel 1, 2 en 3. De kaft had dezelfde kleuren en door de scanapparaat, hup in de tas en nu naar huis. Deel 1 genomen en lezen maar. Het was me toch leuk en spannend. In de laatste bladzijde vielen onze helden van een afgrond naar beneden. Gretig nam ik deel 2 in handen en las het verhaal aan de achterkant van het boek. ? Wat is dit? Andere namen? Ben ik gek. Neen, dat niet alleen had ik 2 series mee genomen. Deel 1 was van een ander trilogie dan 2 en 3. Balen. Weer eens niet goed gekeken. Komt regelmatig voor. Zucht. Morgen maar naar de bieb gaan om de goede boeken mee te nemen als ze die nog niet hebben uitgeleend.

Geen opmerkingen: