donderdag 19 juni 2014

Alweer donderdag vandaag.


Alweer donderdag vandaag.

Gisteren alles gedaan wat ik me voorgenomen had. Direct na het opstaan het huis een fikse schoonmaakbeurt gegeven en alle dierenkussen en slopen gewassen. Die hadden in dit huis nog geen wasbeurt gehad. En wij vinden het toch wel prettig als ons huis niet naar dieren ruikt ondanks dat we er met plezier vier van in huis hebben. Ook het grote bed van Jesse eens meegewassen, en dat is me toch weer mooi geworden. Fantastisch. Als ze vrijdagmiddag weer thuiskomt ruikt haar bed niet meer naar haar.

Ik was weliswaar net iets te laat in het zwembad voor mijn wekelijkse fysiozwemuur, maar heb er toch nog 55 minuten lekker kunnen oefenen en bijpraten. Op de terugweg naar Els ben ik even langs de visboer gereden. De trek in nieuwe harinkjes was zo gegroeid dat ik het niet laten kon, en die hebben we vervolgens soldaat gemaakt als lunch. Heerlijk. T’s kennelijk een goed jaar.

Daarna ben ik anderhalf uur gaan slapen. Om 15.00u wekte Els me die zich gisteren voor het eerst wat beter voelt. Blij toe want dat ongedurige gevoel en de krampen zijn uiterst vervelend. Ik was weer fris genoeg om het een en ander te doen. Karweitjes afgemaakt en vervolgens een blog gemaakt over Massey Brothers Ltd. https://myntransportblog.com/tag/massey-brothers-ltd . De rest van de dag uitgerust. Nog wel voor een lekkere maaltijd gezorgd maar verder heel rustig aan gedaan.

Vandaag was het weer vroeg dag. Om 06.00u ging de wekker en ik heb me losgewrikt uit de klem die naast me lag. Medicatie uitgezet, en me maar weer over mijn aanvankelijke tegenzin heen gezet, en de Chemo naar binnengeslingerd. Na het ontbijt en de koffie bleek dat die redelijk gevallen is en ik ben maar afgereisd richting werk.

Daar begonnen met het afmaken van 2 aanvragen voor indicaties. Voorlopig ligt er meer dan voldoende werk. Dit stukje schrijf ik even in mijn pauze. Ik heb even een blokje richting de receptie gelopen om te kijken of er post voor me was en nu zit ik weer op mijn werkplek. Ik begin hier behoorlijk te wennen. Sommige zaken beginnen al een beetje met routine te verlopen. Ik zal hier wel aarden. Sterker nog het bevalt me zelfs.

Groetjes Jeroen

Geen opmerkingen: