woensdag 6 januari 2016

Oorlog CQ Vrede


Mijn lief en ik volgden het nieuws en wat er zich afspeelt in Duitsland.
Het molesteren en verkrachten van vrouwen
Het geroep van: “Het zijn de vluchtelingen”.
Ik zet daar mijn vraagtekens bij.
Is dit niet iets wat in het straatje ligt van ISIS?
Molesteren en verkrachten van vrouwen wordt gezien als een normale oorlogshandeling en dat gebeurde dus altijd ver buiten Europa.
Nu gebeurt dit binnen onze grenzen en gelijk steken de onderbuikgevoelens weer eens op.
Weg is ineens ons verstand en gezonde vraagstelling.
Die vluchtelingen zijn net binnen en we gaan er van uit dat ze nu alles van Europa weten en de weg kennen.
ISIS zag bij de gewapende strijd dat we ons als Europeanen het hoofd koel houden en de vluchtelingen een plek gunnen.
Tenminste bij de meeste mensen.
Dit zint hun niet want ze willen angst en paniek zaaien.
Alles is te georganiseerd gebeurd.
In 3 steden tegelijkertijd.
Ik zet er dus mijn vraagtekens bij en ik hoop dat velen met mij dit zullen doen.




Geen opmerkingen: