dinsdag 12 januari 2016

Luctor et emergo.


Wapenleus van Zeeland.
Oftewel; ‘Ik worstel en kom boven’.
Ik kan het niet laten om hier aan te denken terwijl mijn lief aan het worstelen is.
Hij worstelt om de communicatie tussen t.v. en soundbox met alle apparatuur die we hebben en alle abonnementen te laten communiceren.
We hebben een blue ray/dvd/cd speler.
Ook pc en tv en boxen
De boxen vormen het probleem.
Wanneer we contact hebben met het een dan vertikt het ander om mee te doen.
Dus stopt Jeroen allerlei draden door elkaar.
Wanneer ik het een doe dan doet het ander het niet en omgekeerd.
Talloze mogelijkheden en verschillende kabels zijn er van hdmi tot glasvezel en ouderwetser.
Uren is hij hier mee bezig en ook een aantal dagen lang.
Ik bewonder zijn geduld en hij is vandaag een stukje verder gekomen want;
De dvd blue ray is nu aangesloten op de soundbar.
Nu alleen de rest nog.

Gelukkig hebben we geen haast. 


Geen opmerkingen: