dinsdag 17 maart 2015

Beendergestel


Ik heb mezelf weer eens vergaloppeerd. Gisteren liep alles op rolletjes. Trapje op, trapje af. Buigen, rekken en strekken. Eventjes staan praten met een bakkie in mijn hand. Was leuk. Om 1 uur ging ik naar mijn afspraak bij de fysiotherapeut die mijn spieren knaait. Was ik mijn ov kaart vergeten dus was het naar huis lopen. Ik haalde het nipt maar daarna begon de ellende. Het lopen gaat de laatste tijd niet meer zo soepeltjes en heb een gratis scan door een chiropractor laten maken en die bevestigde mijn vermoedens. Mijn botjes lopen niet meer dan ze zouden moeten doen en in verloop van tijd verergert dit alles want ik word een dagje ouder. Dus loop ik nu met spierpijn rond en morgen begint de behandeling. Gelijktijdig neurie ik een oud liedje wat dit alles bezingt.

Geen opmerkingen: