maandag 23 februari 2015

Instant fotograaf


15 februari 2015 bleek dat onze geliefde Zuiderling uit het verre Limburg een geheim heeft dat ze nooit heeft gedeeld. Zij deed het voorkomen dat ze niet kan fotograferen. Dus daagde ik haar uit. Pakte een spiegelreflex camera ging naar het balkon en lokte haar om bij mij te komen. Gaf haar dit toestel in de hand en een korte handleiding hoe dit toestel te bedienen. Warempel, ze is ietsjes kleiner dan ik, pakte ze een stoel om op te staan en schoot zo uit haar losse pols een aantal fraaie foto’s. Het was eerst even zoeken maar hier boven zie je het beste resultaat en ik vind die niet slecht. Ze kan het, ze is een geboren fotograaf en misschien, héél misschien is ze aangestoken door het virus. Maar ik denk toch van niet. We zien wel.  

Geen opmerkingen: