donderdag 27 februari 2014

TwistedSifter.


Een tijd geleden attendeerde mijn lief me op de site van TwistedSifter en de mogelijkheid om van hen nieuwsbrieven te ontvangen. Ik kijk er nog steeds graag naar. Prachtige foto’s van allerlei fotografen en hun thema’s. Leuke video filmpje die me wat leren, ontroeren of gewoon leuk zijn om naar te kijken. Zo zag ik vandaag;

·       Een groeiende sneeuwvlok

·       Een zwaaiende oude vrouw naar de voorbij lopends studenten

·       Ging ik mee met een solitaire man op zijn paard door de bergen

·       Een surfer in de grote oceaan

·       Een jong kind dat voor het eerst bewust luistert en geraakt word door muziek


Een aanrader dus. Ik attendeerde er mijn zoon hierop en warempel hij volgt deze site ook en reken maar dat die kritisch is. Heel veel plezier. 

Geen opmerkingen: