dinsdag 4 februari 2014

Rockpalast

Jaren geleden, toen we nog in Arnhem woonden keken we regelmatig naar de Duitse tv zenders. We hadden 2 lievelingsprogramma’s. Tatort en Rockpalast. De eerste zijn waanzinnige krimi’s. Daar speelden een aantal gouden duo’s  en deze afleveringen werden door diverse mensen geregisseerd. Ook hadden ze ’s avonds laat live optredens van allerlei top artiesten. Rockpalast. We verhuisden naar het Westen des lands en Duitsland hebben we lange tijd niet meer kunnen ontvangen.  Van de Tatorts hebben we een aantal Dvd’s gekocht en via You Tube vond ik laatst de concerten van Rockpalast. Zo blij als een kind was ik. Ook heeft mijn lief 2 boxjes en een boombox aangesloten en nu terwijl ik schrijf enz. luister ik tegelijker tijd naar een van die concerten. Ook zijn er een aantal bands die ik nog niet ken, maar dat zal niet lang meer duren. 

Geen opmerkingen: