vrijdag 6 oktober 2017

Aftellen


Het is begonnen: het aftellen.
Nog 3 nachtjes slapen
Dan gaat Jeroen ergens anders slapen.
In het Erasmus MC afd. cardiologie.
Maandag wordt hij verwacht
Ik ga met hem mee.
Dan weet ik waar hij ligt
Met mijn verfijnd richtingsgevoel, maar niet heus, is de kans op het verdwalen ietsjes verminderd.
Het is dan ook 3 nachtjes slapen voordat hij weer thuis is.
Dan is zijn linkerarm gefixeerd want beweging is not done.
Een tijdje later wordt er gebruik gemaakt van een mitella.
Zomin mogelijk bewegen is dan het devies.
Minstens 6 weken.
Ik ga het druk krijgen.
Al die nieuwe draden van de pacemaker, 2 stuks, moeten gaan settelen.
Wanneer dat gedaan is komt de volgende behandeling gestart.
Ondertussen, is mij aangeraden, moet ik een reanimatiecursus gaan volgen.


Eventueel later mag ook.

Geen opmerkingen: