vrijdag 2 december 2016

Elastiekje.



Ik deel mijn huis al zo'n 46 jaar met een aantal katten.
De populatie verandert door de tijd heen.
Zo af en toe verlaat er eentje ons huis.
Dat is het nadeel van huisdieren.
Ze brengen Gezelligheid en Warmte.
Soms leven ze tussen oorlog en vrede met elkaar.
Vooral Knul spant de kroon.
Hij is in een vreemde huishouding geboren
In een flat met aan de ene kant Main Coons en aan de andere kant Heilige Birmanen.
Er liepen daar dus ongecastreerde katten rond dus stinken dat het daar deed!
Kan goed opschieten met mensen maar niet met katten.
Hij volgt me dus overal waar ik heen ga.
Naar de slaapkamer, naar de wc en naar de andere kamer.
Overal waar ik ga of sta wil Knul met me mee en het lijkt dus dat we samen verbonden zijn met een elastiekje.
Soms is dat knap vermoeiend.


Geen opmerkingen: