zondag 10 april 2016

66



Vandaag, één week geleden.
Was het totaal anders.
Er waren andere mensen in huis om te vieren dat ik 66 jaar geleden ter wereld kwam.
Ik kwam dus als eerste.
Mijn lief kwam als tweede in Wageningen ter wereld toen ik hier al bijna 10 jaar hier op aarde vertoefde.
Later, kwam mijn zuidelijke vriendin in Limburg wonen.
Mijn Vlaardingse vriend werd heel ergens anders geboren.
De wereld is klein en de kans om elkaar te ontmoeten dus veel kleiner.
Ik lijk wel een politicus.
Eentje met veel woorden en weinig inhoud.
Vorige week dus, maakten we een super brunch.
Roen en San. zorgden voor de tafel enz.
Zoals bestek, thee en sapjes en de vleeswaren.
Goran ik gingen kokkerellen.
Het werd scrambled eggs met toebehoren.
Ik gaf hem snijles want hij begon de champignons toch zo te hakken en ik dacht;  daar gaan zijn vingerkootjes. Dan moet ik weer schilderen.
Het werd heerlijk en er werd gesmikkeld en gesmuld, volgens Bor de wolf.
Tot later.





Geen opmerkingen: