woensdag 21 oktober 2015

Stom en Star.


Jeroen heeft een nieuwe smartphone en abonnement bij onze gezamenlijke vriend Ben. Ik zag dit alles aan en mijn hebzucht werd gewekt en zei tegen hem dat ik er ook eentje wilde. Jeroen ging aan de slag en wat bij hem binnen een handomdraai lukt ging dit bij mij totaal niet. Hij belde de Ben medewerkers met de vraag waarom dit allemaal geschiedde. Zij dook in de boeken en zag dat ik nog een lopend abonnement had bij hen en dan kun je niet veranderen. Ik heb nu de goedkoopste van de goedkoopste lidmaatschap en zou dus meer gaan betalen bij omschakeling vinden en vonden we dit vreemd. De medewerkster vond dit ook en ging navraag doen bij haar baas en die beaamde dit alle. Wat ik wel zou kunnen doen was alles opzeggen, dan zou ik toch het resterend bedrag moeten storten en dus kon ik dan een nieuw abonnement verkrijgen. Alleen geen nieuw toestel. Dat schiet niet op want ik heb nu een 2de en 3de hands toestelletje die dit alles niet aankan.
Wat is Ben toch stom en star.
Zo liep ik na het winkelen en was een beetje hongerig en zag de aanbieding broodje kip. Ik ging naar binnen met de vraag of ik kon pinnen. Niet dus maar daar en daar was er een pinautomaat. Eigenlijk was ik te luie en moe om erheen te gaan en vertelde dit aan de uitbater.
Stom en Star.
Zo liep ik verder en zag een Turkse zaak met Turkse pizza, ging naar binnen en vroeg of ze een pinapparaat hadden. Niet dus. Daar en daar kon ik een pinautomaat vinden. Ik was nog wat vermoeider en luier en na een vriendelijk grom en groet ging ik met onverrichte zaken naar huis.
Willen mensen soms geen geld verdienen?

Alweer Stom en Star. 

Geen opmerkingen: