zondag 16 augustus 2015

Dag bij dag


Beste Vrienden, Vriendinnen, belangstellenden, en volgers.
Morgen(17 aug) om 07.10 komt taxi st. Job mij thuis ophalen voor en opname tot zaterdagmiddag. Dan mag ik weer naar huis. Ik ga naar het Erasmus MC afd. Daniel den Hoed op de Groene Hilledijk. Ze gaan daar gelijk beginnen met bestralingen en 2 soorten Chemotherapie.
Het wachten en de onderzoeken zitten er dus eindelijk op. Ik ben nog wel aan het afkicken van de Methotrexaat die ik de afgelopen 8 jaar gebruikt heb voor of liever gezegd tegen mijn spierziekte Poli Myositis. Het is raar om als zogenaamde deskundige op een dubbel diagnoseafdeling waar verslavingen centraal staan nu zelf aan het afkicken te zijn.
De zenuwen beginnen nu het zo dicht bij komt bij zowel Els als mijzelf ook toe te slaan, en ik zie er best tegenop, maar we gaan het maar doen en bekijken van dag tot dag.
Ik neem mijn tablet mee, zowel voor vermaak als voor communicatie, maar weet natuurlijk niet hoe ik ga reageren. Voor zover ik kan zal ik doorgaan met updates.
Voor nu ga ik beginnen aan een laatste dag thuis. Groetjes allemaal.

Geen opmerkingen: