zondag 7 juni 2015

Beste collega’s


Gisteren hebben Maria en ik een goed gesprek met elkaar gehad aan het einde van mijn Wereldwinkeldienst. Ze was mijn aflossing. Ze bood me haar diepste verontschuldigen aan en dat mijn ontslag haar diep had geraakt. Dat ze zo bij tijd en wijle absoluut niet tactisch is. Dat weet ze van zichzelf. Er kwamen ook geen mitsen en maren zodat het op mijn bordje werd gelegd. Het raakte me, ook omdat ze me duidelijk vertelde dat mijn aanwezigheid in de winkel zeer gewaardeerd word en dat mijn creativiteit en enthousiasme zeer worden gerespecteerd. Ik vertelde haar dat ik er een weekje over ging nadenken en dat ze dan een antwoord van me krijgt. Ik heb goed nagedacht dus zullen jullie me nog een tijdje lang in de winkel zien als collega. Mijn ontslag is dus hierbij ingetrokken, en het voelt goed.

Groetjes Els


Geen opmerkingen: