woensdag 1 november 2017

Verwarring


Het is alweer een tijdje geleden dat ik heb geschreven.
Er heerste verwarring.
Mijn apparaten vertoonde kuren.
De pc vertraagde per dag en zei toen opeens tabé.
De ereader vertelde me via Kobo dat ik een stout meisje ben.
Hoe?
Dat zoeken we, of liever gezegd Jeroen, nog uit.
Daarnaast moet de pc helemaal worden geledigd en zorgvuldig weer worden opgebouwd.
Gelukkig heb ik een aantal back-up systemen.
Mijn oude ereader is uit de boekenkast gehaald, afgestoft en opgeladen.
Ik kan weer lezen!
Nu schrijf ik op mijn geliefde Peaq die in de la lag.
Wanneer onze agenda wat leger is gaan we de oude pc weer opfrissen en de Peaq gaat als mobiele pc samen met mij de wereld door.
Zo heeft elk nadeel z'n voordeel, zoals een wijze filosoof eens zei.


Geen opmerkingen: