vrijdag 3 november 2017

36ste jaar.


Ik zit hier achter een groot stuk Red Velvet Taart.
Nooit van gehoord en is gecreëerd door Dudok.
Ter ere van: ons 36 ste jaar zusammen.
Toen begon ik alweer een nieuw hoofdstuk i mijn leven op mijn 31ste.
Was alles kwijt en stond op punt weer iets op te bouwen.
Had een mooie kamer gehuurd op de 1ste Spijkerdwarsstraat te Arnhem.
Had alvast enkele noodzakelijkheden aangeschaft, o.a. Een koffiezetapparaat.
Wat moet een Nederlander zonder koffie?
Er werd gebeld, er stond een leuke jonge man voor de deur met de sterren nog in zijn ogen.
Een lekker jong ding die vroeg of ik wist waar de antenneaansluiting was.
Dat wist ik niet dus, maar ik vroeg of hij een paar kleine dingetjes voor mij wilde repareren en bood hem een straf kopje koffie aan.
Werd uitgenodigd voor en kopje thee.
De volgende dag ging ik langs en met verleidingsscène nr. 44 ging de verkenning verder.
Ik dacht toen, ik blijf hier zolang het leuk is.

Nu staan we op punt het 37ste jaar in te gaan. 

Geen opmerkingen: