dinsdag 6 juni 2017

Langzaamaan


Sta ik weer een beetje open voor de wereld
Zie ik de mensen om me heen
Beginnen de woorden zich aaneen te rijgen tot..
Zijn mijn tenen niet meer zó lang.
Word ik wat aardiger
Ben aan het bijkomen van een ernstige depri-aanval
Dat is lang geleden dat ik met mezelf aan het worstelen ben
Logisch, wordt mij verteld door mensen die ook het een en ander achter de kiezen hebben
Die ook geen ongeschreven blaadje zijn.
Wees wat lief voor jezelf.
Kijk wat je de laatste jaren hebt meegemaakt samen met je lief.
Dus verhoogde ik mijn medicatie onder begeleiding van de huisarts en wachtte tot het ging werken.
Zette alles stil.
Behalve de Wereldwinkel en de SKVR
Ging letten om mijn ademhaling, kijken langs de voorbij vliegende vogels en vroeg héél veel knuffels van mijn lief

Langzaamaan word ik van mens tot Els.

Geen opmerkingen: