maandag 13 februari 2017

Zonder titel


n.a.v. Mail waarin we hem een goed leven toewensen en een vaarwel.
WE kregen idem dito mail terug.


Het is niet de bedoeling dat je terug reageert maar ik moet het even van mij afschrijven. De vorige mail die ik schreef was niet wat je bedoelt een vriendelijke mail maar een sarcastische. Ik ben echt woest van hoe je dit heb aangepakt en het geeft een vieze smaak. Ik vind het laf en lui dat je niet de moeite hebt genomen om ons te vertellen wat je dwars zat en zit. Dat maakt dat de vriendschap die we hebben gedeeld niet meer de waarde heeft die ik en Jeroen hebben ervaren. Ik heb het er moeilijk mee want ik terug redenerend niet begrepen van het waarom je dit hebt gedaan en vooral het hoe. Dit hebben we niet verdiend. We overleven het wel maar het laat wel een diep litteken  achter. 
Els

PS Reageren moet niet maar mag wel. Misschien begrijp ik dan meer van het waarom je het zo deed. 

Ik noem expres geen naam. De insiders weten wie ik bedoel. Ik weet wel zeker dat ik en Jeroen niet de enigste zijn die dit is overkomen en ik wilde het even van me afschrijven in plaats het te laten broeien.






Geen opmerkingen: