dinsdag 28 juni 2016

Vakantie in Frankrijk


Zo herinner ik me het uitzicht uit het huis van French sister.
Dat onbelemmerde uitzicht.
Jeroen vertelde me waar ik dan naar keek.
Daar woont die en die en daar ligt dat,
Het was een piepklein dorpje met een enorme zeer oude kerk
De begraafplaats waarop de  graven halverwege in de grond en daarop de ‘huisjes’ lagen.
Deze foto is genomen na het maaien en binden van het gras.
Het tijdstip was tegen de avond want dan heb je van die mooie schaduwen.
Helaas, die tijd is voorbij.
Er zijn nu heel veel huizen bijgebouwd en dus meer buren.
Doordat haar oud geliefde nogal slordig was met het opmeten van de grond leeft ze in onmin met de buurman die van ruzie maken houdt.
Wij denken dat we niet meer naar haar gaan want er is nog zoveel meer wereld die we willen gaan verkennen.
Daarom is deze foto me erg dierbaar, dit stukje verdwenen Frankrijk

Geen opmerkingen: