donderdag 6 september 2018

ff Dimmen



Gisteren kwam hij: De Makelaar.
We kenden het bureau door de vorige makelaar genaamd de Heer de Heer.
Zijn opvolger kwam en zag.
Vertelde zijn verhaal en ervaringen.
Noemde ons huis een geleefd bont geheel.
Rekende de som op die we eventueel kunnen vragen.
Kwam met een anekdote over een cliënt wiens huis zó vuil was dat hij het weigerde het te verkopen.
Wonderwel snapte de man dit en bij het volgende bezoek was alles pico bello.
We maakten afspraken.
Ik keek nogmaals eens goed rond en Roen dook op de telefoon voor de bankinfo.
Ik ken mijn lief een beetje en zag dat alles overweldigend was en we het overzicht hadden verloren.
We hadden een einddatum afgesproken om alles binnen 2 weken geregeld te hebben.
Na mijn ronde zag ik wat de makelaar bedoelde.
Alles is sjabie sjiek.
Ik stelde voor de haast wat te vertragen omdat wij ons voorbij liepen.
We hebben al een afspraak met iemand in Arnhem die zijn flat zelf verkoopt.
Dus gaan we dit weekend.
Kijken naar de flat en omgeving.
Informeren bij een verhuisbedrijf of we al een gedeelte van ons inboedel al kunnen opslaan.
Ons huis staat te vol.
We doen het rustiger aan en hebben nog genoeg te doen.





Geen opmerkingen: