maandag 9 februari 2015

Soepeltjes


 
De dag verloopt tot nu toe soepeltjes. Lekker. Het opstaan was even moeilijk om 06.09 maar toch, ik was om kwart over zeven op mijn werkplek en sindsdien aan een stuk door aan het werk. Goede telefoontjes en zo. Afspraken die gehouden worden. Er werd net door Antoinette en Adri een usb stick afgegeven met allerlei fantasy boeken er op voor Els, zodat ze weer volop voer heeft voor haar ereader. Waarom ze eigenlijk lid wilde worden van de Biep in Rotterdam is me ,eigenlijk een raadsel, want een boek heeft ze er nog niet geleend. Els voelt zich vandaag niet lekker. Ze heeft een wankeldag, dus heb ik gezegd dat ze ’t maar even rustig aan moet doen. Ik neem vanmiddag Meisje wel mee naar mijn fysioafspraak bij Bert. Ze kan dan even lekker rennen en gaat bij Bert lekker liggen wachten tot die klaar is met knaaien. Ik zit nu in mijn pauze even een broodje te eten en een stukje te schrijven. Ik keek ook even op facebook en zag dat ik mijn stukje over Healey, en Austin Healey op de dite van het Healey Museum gezet is. Ik vind dat toch wel erg leuk, en krijg van dat soort dingen altijd een gevoel van trots. Heb je interesse, hier kun je het vinden. http://myntransportblog.com/2015/02/08/donald-healey-motor-company-1945-the-cape-warwick-uk-austin-healey-england-uk-since-52/

Van mijn baas kreeg ik ook te horen dat ik as. Vrijdag vrij kon krijgen, zodat Els en ik de dag van daarna samen een beetje kunnen voorbereiden. Lekker.
Ik hou het hierbij, want er ligt nog genoeg. Groetjes. Jeroen

Geen opmerkingen: