woensdag 25 februari 2015

Conceptueel fotograferen.



Ik ga graag naar buiten met mijn camera op de feestdagen zoals koningsdag, tropisch carnaval en cultuur borrel dagen in het Juliana park. Dank zij het digitale tijdperk kan ik onbeperkt schieten als mijn accu’s tenminste gevuld zijn. Dus dat doe ik en iedereen is de pineut. De artiesten, omstanders of planten. Dan ben ik die vervelende vrouw die je dan overal tegenkomt met het toestel voor haar snufferd, in allerlei standjes zoals staan, zittend of bukkend. Thuis gekomen giet ik mijn toestel leeg in mijn notebook en ga aan de slag. De mislukten worden eruit gekieperd en bij  andere snij ik bij, laat de automatische correctie er op los. Dan ben ik blij wanneer er 2 of 3 juweeltjes tussen zitten. Deze krijgen dan meer aandacht. De foto hierboven is er eentje en door andere kleurstelling krijgen ze een andere uitstraling en ben ik tevreden. 

Geen opmerkingen: