dinsdag 25 november 2014

Update


 
Vandaag is het de derde week dat ik mijn telefoon mis. Hoe zoiets mogelijk is terwijl ik het van mijn bereikbaarheid en mijn communicatie moet hebben. Mijn leidinggevende zit er ook stevig achteraan en vandaag komt er een nieuwe accu per interne post naar me toe. Ben benieuwd of mijn problemen dan uiteindelijk achter de rug zijn.

Verder had ik om half tien een afspraak, maar ik was er nog geen moment en toen ging het brandalarm. Het was een oefening maar alle mensen die hier zijn opgenomen, een regiment aan rollatoren, rolstoelen e.d moesten naar buiten waar het behoorlijk koud was. Volgens mij is de oefening goed verlopen. Toch is het ritme van de morgen en mijn reguliere werk behoorlijk van slag.

Ik ben benieuwd hoe deze dag verder gaat. Ik zie het wel. De telefoontjes van vandaag schorten we op naar donderdag. Er zit niks anders op.

Nu wat persoonlijks. Ik had gisteren na mijn operatie aan mijn rug weer eens een afspraak met de fysio, en daar bleek ook wel dat de operatiewond goed geneest. Ik heb nu nog drie dagen anti biotica en ben van goede hoop dat de wond dicht blijft en de ontsteking definitief achter de rug is. Heerlijk.

Verder is ons huis nog steeds erg stil. Zelfs het ritje naar de fysio toe is niet meer wat het was. Jesse ging altijd mee en mocht dan ook bij Bert lekker op de vloer liggen tegen de kachel aan. Ze werd daar ook altijd verwent met aandacht, zowel van Bert als Jolanda als de meeste medepatiënten. Voor vandaag staat er bijvoorbeeld op de kalender dat ze haar anti vlooien en tekendruppeltjes moet hebben. Kan je nagaan hoe vers het verlies en gemis van Jesse eigenlijk nog is.

Desalniettemin gaan onze gedachten al wel uit naar een nieuw hondje in ons leven want de structuur is bepaald nog niet terug. Ik ben benieuwd hoe lang we nog kunnen wachten.

Geen opmerkingen: