maandag 24 november 2014

Ergernissen.


Zo zit ik te wachten op de loodgieter. Als voorzitter van de VvE hoort dit tot mijn takenpakket. Ze komen tussen 11 uur en 1 uur. Wauw. Wat ouderwets. Ik mag blij zijn dat ik weet of ze in de ochtend of middag komen. Houden altijd een slag om de arm. Alsof ik niets te doen heb. Zo komen de pompenonderhouders ook ergens op de 27ste. In de middag wordt mij verteld. Ben ik blij dat ik eigen baas ben want anders wordt het een snipperdag.
Zo is onze flat al ongeveer 18 jaar oud en beginnen de slijtages te vertonen. De back-up accu’s zijn vervangen. Heel essentieel. Bij brand hebben we tenminste een half uur licht. De dakrand begint afwijkingen te tonen en dat wordt vandaag hersteld. Ook was de printplaat van de voordeurbellen versleten en konden we gelukkig de laatste plaat bemachtigen. Nu bleek dat de knopjes van die bellen geërodeerd waren. Na klachten van een van de medebewoners werd er hier naar gekeken en het is verholpen. Kregen we toch een lading van vuilbekkerij over me heen als nalatig bestuur! Dat is mijn grootste ergernis dat ik als personeel word behandeld en behalve de nieuwe mede bestuurder niemand een poot uitsteekt of een dankjewel in mijn richting wordt vertoond. Ik heb ze het al verteld. Ik doe het nu nog 1 jaar, dan heb ik er 4 jaar aanbesteedt en dan moet een ander dit doen. Ik ben het zat!  


Geen opmerkingen: