zondag 10 augustus 2014

Vrijdag 8 augustus.


De datum is geprikt, alleen het tijdstip nog niet.
Eerst was het 7 uur, toen half 12 daarna zo gauw als ik kon komen.
Roen wilde mee en werd door mij van harte verwelkomd
OV ging perfect
Opnamebalie, medicijnen balie werd door ons bezocht
Daarna naar de afdeling.
Intakegesprek door de verpleegkundige die ook alles aanwees
Wachten.
Om 12 uur plassen, omkleden en naar de ok
Dat was een eind rijden in mijn bed.
Werd infuus en hart bewaking aangebracht.
Anesthesist kwam zich voor stellen.
Staat er in de papieren dat ik een cyste in mijn keel heb?
Neen.
Arts kwam binnen.
Heeft u al contact gehad met dr. Smit die een snurktest aanraadde?
Neen, of toch wel. Ja!
Flexibele slang werd gehaald.
Dus: eerst slapen daarna echte verdoving.
Welterusten.
Werd wakker.
Even onder observatie
Daarna naar zaal toe.
Toen was er koffie en brood! Heerlijk!
Alles was goed gegaan en alle doorstroming was op gang.
Kleedde me aan en mijn chauffeur stond klaar met een bos bloemen.
Roen stond me blij op te wachten.
Hij kon toch niet slapen.
Op Facebook kilo’s beterschappen en sterkte wensen
Dat deed me deugd.  





Geen opmerkingen: