zondag 24 augustus 2014

Kleine vraagjes, grote frustraties !

Afgelopen week kwamen er wat karweitjes naar voren die ik niet direct kon oplossen. Ik schoof ze naar voren naar zondag. Dan zouden we na het ontbijt of naar de Romantische dag in het park bij de Euromast gaan of die karweitjes oplossen.

Resultaat nu: Ik heb er uren opzitten en we zijn letterlijk geen steek verder. Els vertelde al over dat ze mijn tablet mag gaan gebruiken omdat ik veel meer met mijn telefoon doe tegenwoordig of op de computer. Start ik dat ding op. Niks zichtbaar. Een tijd op de oplader gezet nog geen sjoegen. Uiteindelijk was er wel iets van resultaat. Ik zie nu een zwarte batterij in beeld, maar het lijkt of die niet op laat. GGGgggrrrr.

Ik denk dat we terug moeten voor een nieuwe batterij. Weer onverwachtse kosten. Net nu we moeten bezuinigen. V en de Loek.
Ik hou het netjes.


Vervolgens gingen we studeren hoe we adsence op Els d’r blog kunnen krijgen. Ze had toestemming van Google gekregen voor een google account, maar het karwei heeft ons samen ook nog eens een uur gekost totdat Els zei, ze waren me een half uur geleden al kwijt, en nu alweer dik een uur verder zegt google plotsklaps dat we weer ten minste een week moeten wachten. Nu heb ik het ook opgegeven. Kortom ik ga maar gauw minstens anderhalf uur slapen, en hoop dan maar dat de rest van de dag wat beter zal gaan. Tjonge jonge jonge. Eerst het drama met PractiComfort, en nu dit. Ik heb wel eens een meer ontspannen weekend meegemaakt.  De groeten allemaal. Tabeé.

Geen opmerkingen: