donderdag 21 augustus 2014

Donderdag 21 augustus,



Gelukkig is het salaris weer onderweg, want wat is het leven een aansluitende reeks van rekeningen geworden. GGgrr. Nu hebben Els en ik onze uitgaven redelijk op een rij en toch. Tussentijds blijven zich toch onverwachtse zaken presenteren. Prijsverhogingen van de verwachte rekeningen nog daargelaten.

Zoals vanmorgen heb ik even door een snelle actie bijna € 1000,- weten te besparen. Zo rond 06.00u, de wekker was net gegaan, hoorde ik het getakketak van de motor van de hoogwerker die vier maal per jaar alle ramen van ons complex komt wassen. Nu zitten we midden in het schilderwerk en om nu midden tijdens het geschuur, geplamuur, en dergelijke even schoone ramen te krijgen is leuk maar zonde van die  bijna € 1000,- die dat per keer kost. Nu hebben we onze VvE beheerder gevraagd om toezicht te houden op de werkzaamheden van de schilder en het had zijn taak geweest om de firma Eigenraam af te zeggen tot na het schilderwerk. Nu ben ik snel naar beneden gegaan en heb alsnog deze keer afgezegd. Hij accepteerde dit na tegengestribbeld te hebben, maar snapte mijn redenatie gelukkig ook wel, en het scheelt toch een hoop geld, helaas niet uit onze eigen portemonnee, maar die van de VvE.

Daarna ben ik mijn pillen gelijk gaan uitzetten en heb die gigantische berg zoals gebruikelijk op donderdag ingenomen. Door het eten daarna is het uiteindelijk goed gevallen.

Dat maakt de dag wat beter doenbaar. Nu ben ik weer hard aan het werk, en dat verloopt prima.

Gisteren heb ik na het zwemmen nog een mooi blog afgemaakt op myntransportblog.com


Dat ging over Reading Buses uit Engeland. Werp eens een blik, dat doen heel veel mensen en die zijn vaak verrast over wat je daar allemaal kunt vinden. Ik dacht zo, een beetje reclame maken is nooit weg.

De groetjes verder en een fijne dag.               Jeroen

 

Geen opmerkingen: