donderdag 3 juli 2014

Zo meteen lang weekeinde, heerlijk, helemaal aan toe.



Het is weer donderdag. Wat gaat zo’n week snel. Om 06.00u ging de wekker en ondanks dat ik wist dat ik beter gelijk op kon staan duurde het tot het tweede signaal negen minuten later voordat ik mezelf ook naast bed kreeg. Had wel behoorlijk geslapen, maar zes uur is een tikje aan de korte kant. Els en ik hebben het erover gehad toch maar eens wat eerder te gaan slapen.
Vervolgens mijn pillen uitgezet inclusief mijn wekelijkse Chemo, en ik kreeg het met moeite weg. Toch nu ik hier in mijn pauze even zit te schrijven is het redelijk goed gevallen vandaag. Ik heb goed kunnen eten en dan gaat het meestal redelijk. Vervolgens ging ik nadat ik eerst een uur had gewerkt even richting het MAC waar ik tussen alle bekenden daar gezellig koffie gedronken heb en ervaringen heb verteld.
Vervolgens terug naar mijn werkplek waar ik een CIZ indicatie heb afgemaakt. Verder wat zaken afgemaakt die maandag en dinsdag waren blijven liggen. Het ziet er nu naar uit dat ik vrijdag een paar uurtjes vrij kan nemen, zodat ik samen met Els even boodschappen kan doen op de markt.
Alles bij elkaar heb ik er dan zo meteen twee weken compleet zelfstandig opzitten en ben overal uitgekomen zonder een telefoontje te hebben moeten plegen naar mijn inmiddels met pre pensioen gegane oud collega/voorganger. Dat geeft een goed gevoel.
Ik ga nog even een uurtje alles afmaken zodat ik aan een wat langer weekeinde kan gaan beginnen.  Groetjes

Geen opmerkingen: